Thursday, December 4, 2008

Rombongan kanak2 istimewa part 2





           

....................................................................................................Yuhuuu~ cikgu dah kembali sekali lagi. cikgu tak sangka ramai kanak2 diluar sana yang seronok tengok kekanak riang yang cikgu lampirkan beberapa hari sudah. 

Bukan senang nak tengok anak2 murid beketempiaran seperti kene ligan babi hutan itu. cikgu juga mendapat respon positif daripada khalayak ramai berkenaan tema pemakaian anak sekolah tersebut. Ya, di sekolah cikgu, memang kami mementingkan adat pemakaian kerana ia
nya melambangkan sahsiah pelajar dan sekolah itu sendiri.
  
 

Wawasan dan visi sekolah adalah melahirkan anak2 istimewa yang beketerampilan dan juga berwawasan! Tak perchaya? cikgu sertakan lagi beberapa keping gambar untuk tatapan anda semua ya!








7 comments:

Jesz Superfox said...

hahahah..aku x thn tol tgk gamba izzu thn napas..
acai, kau kiss apau ke? bes x? haha.
aku br je nk tegur nape apau x sexy mcm korang sume. dier ttibe kai jeans kn. tp bile aku dh tgk gamba kt bwh tu. br aku nampak apau menunjukkan keseksian nye.. :D

Ash-Junk said...

ahahhahaha...
itu adalah teknik fotografi la jez. ala..kalau stakat comolot ngan apau tu dah lali dah uols.

yes..sexy kan apau...showing all the skin he has. matila skinny dip katanya

Okabe said...

gmbr cikgu ala2 geng2 beyonce tu halloween ke? upload la gmbr event tu...~

nel said...

mule2 malu nk mandi. konon nak main di gigi2 air je. sekali dh naik sheikh, terus all out ... chihihi

Ash-Junk said...

cikgu tu segan nak taruk banyak2 gamba dia.. nanti dia lebih laku dari i.. so i tak mau kasi dia banyak sgt exposure.. bley..


kan apau..trus all out sampai bebogel trus..huhuh

|rough| said...

saper yg blond semacam tuh? warna kulit mmg sama ngan Beyonce dah. nice nice...kui kui

Ash-Junk said...

ada blondie ke? ko ni biar betul?