Wednesday, June 4, 2008

Fuel Price Hike

Kepada teman2 yang dapat sms notification aku lewat. Maafin ya. HP aku mati tengah jalan masa sms blast tu di hantar... so some of u dapat dlm jam 8 lebih gitu. Yg nasib baik dapat la SMS aku dalam jam 4-5 ptg tadi. Apapun, disini aku lampirkan harga baru minyak di semenanjung malaysia dan sabah sarawak

Semenanjung Malaysia

Produk                Harga (RM/litre)

RON97         2.704

RON92         2.621

V-Power Racing 3.150

Diesel         2.581

Kerosene         3.450


Sabah 

Produk Harga (RM/litre)

RON97 2.699

RON92 2.615

Diesel 2.584

Kerosene 3.500


Sarawak

Produk Harga(RM/litre)

RON97 2.690

RON92 2.607

Diesel 2.578

Kerosene 3.500


Mrasala gaji abis ke duit minyak je....


2 comments:

shafizal said...

ahahaha, dengar2 ada orang bawak baldi pergi stesen minyak.. btul ker? hahahaha

Ash-Junk said...

ye ke? aku pun tak tau..tapi bawak tong tu ada..tapi kalau kat brand yg aku jaga mmg haram la nak kasi kan isi dlm tong..apatah lagi dlm baldi...bahaya k.